wydajność cpqarray

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 26 Lip 2008, 01:28:22 CEST

Czy mógłby się ktoś podzielić wynikami prostego testu wydajności
przeprowadzonego na macierzy raid5 na sterowniku cpqarray (ja mam Compaq
Smart Array 431 Controller, ale może być coś innego z tej generacji)? Chodzi
mi o to jaka jest w Was prędkość zapisu 1GB danych na taką macierz (dd
if=/dev/zero of=/tmp/tmpfile bs=1M count=1024 && sync), bo u mnie jest to w
okolicach 5MB/s, co delikatne mówiąc nie powala. Z góry dziękuję za
odpowiedzi,
--
Regards,
Tomasz Grobelny