Re: [TH i686/athlon] Poldek v. 0.30-0.20080604.13.2 + db4.7 u was działa?

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Nie, 27 Lip 2008, 18:21:24 CEST

W dniu 27 lipca 2008 17:47 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<doctorque w o2.pl> napisał:
> poldek -vvv -n th-arch - wychodzi, że coś z epoch dla libpng...
> wywalałem cały cache, poldek --upa i d... (do rymu)

Nie mam pomysłu... Może uruchomienie poldka na domyślnym pliku
konfiguracyjnym coś pomoże (czyt. dostarczonym w paczce poldek.conf,
repos.d/pld.conf). Logi z poldek -vvv -n th-arch, poldek -l, rpm -qa
libpng* mógłbyś gdzieś wkleić (np. pld.pastebin.com).

> Rozumiem, że u panów indeksy poldka najaktualniejsze ? (poldek --up/upa)

Tak.

> Acha, doszukałem się ciekawostki - w zależnościach dla najnowszej wersji
> poldka w repo TH występuje xorg-driver-video-fglrx|filesystem... czyżbym
> o czymś nie wiedział ?!

xorg-driver-video-fglrx przez pomyłkę dostarczał katalog
/usr/share/applications.

--
Marcin Banasiak