Re: [TH i686/athlon] Poldek v. 0.30-0.20080604.13.2 + db4.7 u was działa?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Nie, 27 Lip 2008, 19:15:52 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Daniel Dawid Majewski i powiedziała :
> Pewnego dnia wpadła wieść od Marcin Banasiak i powiedziała :
Po kłopocie, wcześniej podmieniałem /etc/poldek/repos.d/pld.conf, ale
dopiero teraz podmieniłem /etc/poldek/poldek.conf, poustawiałem w/g
własnych preferencji i poszło.
Dziękuję za pomoc wszystkim zainteresowanym.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski