klopot z mailem

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 30 Lip 2008, 22:58:02 CEST

Dnia 2008-07-30, śro o godzinie 21:37 +0200, Bartlomiej B. pisze:
> Wystarczyło zajrzeć do RFC2821 [1], nawet Ci serwer o tym mówił
> (podkreśliłem)...
>

> [1] http://www.rfc-editor.org/rfc/rfc2821.txt

Zaglądałem, ale nie zauważyłem w tym obcojęzycznym dla mnie dokumencie,
że mają być <> - teraz jak wiedziałem czego szukać to faktycznie widzę,
że jest ekstra zaznaczone, że adres powinien być ujęty w znaki <>
Dzięki za wyjaśnienia, co prawda nie wyjaśnia to dlaczego tamten serwer
nie przyjmował maili. To, że ręcznie popełniłem błąd nie znaczy, że
wysyłając z programu pocztowego przez mój serwer (exim na pld) było tak
samo źle...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl