Samba + windows 2003 server

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Czw, 31 Lip 2008, 09:45:34 CEST

Wednesday 30 July 2008 22:44:05 Jaroslaw Dziubek napisał(a):

> Nie przejdzie - kazdy uzytkownik moze (nie musi) miec inne prawa
> dostepu - na poziomie acl dostep do poszczegolnych katalogow w
> udostepnianym na linuksie zasobie. Dlatego wlasnie jest problem, ze
> nie moge robic mapowania "na stale".

A czy użytkownicy siedzą zawsze przy tych samych kompach???  Jeśli tak
to może zrobić dołączenie przez >>net use<<< a pod sambą zrobić iluśtam
userów - i tu uwaga: jeden user ma swój realny katalog a reszta ma go
tylko zlinkowanego >>> ln -s samba/dir user2/dir <<<

I dac userom ten sam UID/GID?  Albo żeby nie mieli problemów z dostępem
to w konfiguracji samby dać jeszcze jednego usera i do niego dowiązać
tych realnych?

Powodzenia
Miesiu
--