Samba + windows 2003 server

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Czw, 31 Lip 2008, 10:20:59 CEST

Jaroslaw Dziubek pisze:
> Mam do rozwiazania problem pozenienia windowsa 2003 server z samba.
> Aktualnie jest siec dla ktorej PDC jest samba - wszystko dziala i
> buczy. Uzytkownicy loguja sie do niej i maja montowane zasoby.
> W tej chwili doszedl nowy serwer na windowsie 2003.

Kiedyś robiłem rozpoznanie możliwości wpólnej autoryzacji linuksa na
podstawie active directory i natknąłem się na coś takiego... nie
próbowałem, ba nawet się za bardzo nie zagłębiałem póki co w temat, ale
może Ci to pomoże: http://blog.wazollc.com/Lists/Posts/Post.aspx?ID=2

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk