backup

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Wto, 3 Cze 2008, 20:10:05 CEST

Dnia Tue, 3 Jun 2008 19:22:50 +0200 Sławek Owoc <slawek w ignatianum.edu.pl> napisał:

> Witam
>
> Pytanie do praktykow (i nie odsylajcie mnie prosze do manuala od tara
> ;).
>
> Jest sobie dzialajacy komputer pelniacy funkcje routera (PLD AX bez Xow),
> ma tylko jeden dysk twardy (pierwsza partycja to swap a na drugiej
> jest system), nie ma cdroma, ma flopa, ma USB 1.0.

> JEzeli zle kombinuje to podpowiedzcie lepsze rozwiazanie.

Jeśli jest to router, to ma sieć, rajt ?
Wtedy najprostszym rozwiązaniem jest rsync.
Po ew. padzie dysku zostaje ci start z rescuecd, podmontowanie nowej partycji i kolejny rsync.
(z /dev mogą być problemy, ale to da sie zalatwic 1 rpmką..)

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |