Re: [Th] Speedtouch 330 rev.4 i neo 6mbit (długie)

Adam T. grupy w trofimczuk.net
Pon, 16 Cze 2008, 08:27:37 CEST

W Twoim liście datowanym na 15 czerwca 2008 (22:35:54) można przeczytać:

JW> Dnia 2008-06-15, o godz. 10:54:11
JW> Sławomir Paszkiewicz <paszczus w gzowski.opole.pl> napisał(a):

JW> Wszędzie gdzie czytam to do tych uslug wymagane jest aby modem
JW> osbsługiwał Annex A(linia analogowa) oraz tryb G,dmt - 8m down/1m Up,
JW> znalazłem na allegro taniego U.S. Roboticsa 9003 (kolo 56łz), chyba się
JW> na niego skusze. To i tak ma działać tylko jako modem (PPPoE - jak
JW> rozumiem) wiec powinno straczyć. Ceny Pipów są podobne.

JW> Tak, ale nie znalazłem tanszego jak 170-200zł - jak by nie było prawie
JW> 4x drozsze niz w/w modemy/routery.

Kup Asmaxa AR-904u na allegro ok. 90 zł a wspiera ADSL2+. Ustawiasz
jako bridge i bedzie dzialalo bezproblemowo.

--
Adam T.
|> adam(at)trofimczuk.net <|