Re: [SPAMS-HYBRID] Re: [Th] Speedtouch 330 rev.4 i neo 6mbit (długie)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 16 Cze 2008, 09:01:01 CEST

On Mon, 16 Jun 2008, Adam T. wrote:

> W Twoim liście datowanym na 15 czerwca 2008 (22:35:54) można przeczytać:
> Kup Asmaxa AR-904u na allegro ok. 90 zł a wspiera ADSL2+. Ustawiasz
> jako bridge i bedzie dzialalo bezproblemowo.

Polecam unikać wszelkich asmaxów, chyba że ktoś nisko ceni swoje zdrowie
psychiczne :) Szajs jak diabli - i choć na pierwszy rzut oka wydaje się że
sprzęt fajny i bogaty w opcje, to czar szybko pryska jak tylko ten zaczyna
działać niedeterministycznie - a to dyndns przestaje działać, a to
automatyczne łączenie z internetem działa...albo nie, a to wifi po próbie
podłączenia się jednego konkretnego komputera w ogóle przestaje działać...
W końcu dochodzi się do sytuacji gdzie użytkownik widząc prawidłowo
zestawione połączenie oddycha delikatnie by przypadkiem imć asmax raczył
chwilę popracować bez interwencji :) Pomijając to, że raz na jakieś 2
tygodnie i tak trzeba go zresetować, bo zaczyna ubijać co 2-3 minuty sesje
TCP.

P.S. Doświadczenia oparte na AR-804gu, ale o 904 też już parę podobnych
opinii słyszałem :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"