Re: [Th] Speedtouch 330 rev.4 i neo 6mbit (długie)

Arkadiusz Machoł arkadiusz.machol w gmail.com
Pon, 16 Cze 2008, 10:29:47 CEST

2008/6/15 Jan Wideł <jwnews w debian.maszyna.pl>:

> Wszędzie gdzie czytam to do tych uslug wymagane jest aby modem
> osbsługiwał Annex A(linia analogowa) oraz tryb G,dmt - 8m down/1m Up,
> znalazłem na allegro taniego U.S. Roboticsa 9003 (kolo 56łz), chyba się
> na niego skusze. To i tak ma działać tylko jako modem (PPPoE - jak
> rozumiem) wiec powinno straczyć. Ceny Pipów są podobne.

USR 9003 nie polecam. Często bywają z nim problemy. Mam takowego i wolę ufać
jakiemuś Asmaxowi niż temu USR.

> Tak, ale nie znalazłem tanszego jak 170-200zł - jak by nie było prawie
> 4x drozsze niz w/w modemy/routery.

http://allegro.pl/item376798933_router_adsl_neostrada_pentagram_cerberus_usb_wawa.html

ADSL 2+ cena 60zł