Prośba o kontakt...

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w dc.net.pl
Śro, 18 Cze 2008, 13:52:16 CEST

Dnia 18 Czerwca 2008, 13:40, Śr, Łukasz Maśko napisał(a):
> ...użytkowników kombinacji laptop DELL D400 + PLD Th. Chciałbym się
> skonsultować w sprawie szczegółów konfiguracji, z naciskiem na stabilność
> usypiania (suspend to memory/disk przez suspend2/tuxonice) oraz touchpad
> (jego zachowanie po wybudzeniu z uśpienia).

Mam latitude D600, używam suspend to memory z wykorzystaniem suspend.spec.
Budzi się na ogół poprawnie, sporadycznie potrafi po wybudzeniu przywitać
mnie czarnym ekranem i martwą klawiaturą. Hibernacji nie testowałem.

--
Robert 'dzeus' Graużenis