Prośba o kontakt...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 18 Cze 2008, 19:44:26 CEST

Dnia środa, 18 czerwca 2008, Łukasz Maśko napisał:
> ...użytkowników kombinacji laptop DELL D400 + PLD Th. Chciałbym się
> skonsultować w sprawie szczegółów konfiguracji, z naciskiem na stabilność
> usypiania (suspend to memory/disk przez suspend2/tuxonice) oraz touchpad
> (jego zachowanie po wybudzeniu z uśpienia).

No to napiszę, co jest u mnie. Używam TuxOnIce (kernel 2.6.25.6). Uśpienie
zarówno do pamięci jak i na dysk działa, ale czasami (nazbyt często jak dla
mnie) po obudzeniu są kłopoty. Np. po uśpieniu na dysk zdychają X-y i nie
pozwalają się podnieść, trzeba koniecznie zresetować komputer. Tudzież po
uśpieniu do pamięci X-y działają niepoprawnie (np. znikają ikonki, okna
tracą tło albo obramowanie, itp.).

Odnośnie touchpada - po wybudzeniu pod X-ami gubi ustawienia - kursor
zaczyna się poruszać bardzo wolno. synclient -l wyświetla poprawne dane,
ale ich zmiany nie odnoszą żadnych rezultatów - jakby gubiła się
komunikacja między modułem synaptics a X-ami i programem do ustawiania
parametrów. Wystarczy zrestartować X-y i znów jest OK. Tylko jest to
wkurzające.

Ogólnie laptop bardzo fajny, tylko jeszcze go najwyraźniej nie do końca
poprawnie skonfigurowałem.