live-cd z PLD

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 19 Cze 2008, 01:01:36 CEST

Dnia 2008-06-19, czw o godzinie 00:04 +0200, Bart. pisze:

> O tym ze xorg sam sobie poradzi to nie wiedzialem ale pewnie nie skorzysta z xfs.

a po co xfs na live-cd?

> Musze to przetestowac.
>
> Chce stworzyc na bazie PLD platforme developerska dla mikrokontrolerow i procesorow
> ARM AVR (moze jeszcze cos) + eclipse + pluginy (CDT + AVR + ??)
> Jako darmowa alternatywe dla kompilatorow platnych.
> Jest szansa ze jesli to zadziala to dolacza nas (ten mix) do gazety ;)
> Za to z pewnoscia beda mogli nas polecic.

Takie livecd jest średnio wygodne do codziennego korzystania, czas
ładowania z płyty i dekompresji trochę zajmuje czasu zanim program się
uruchomi. Ja coś takiego robiłem pod demo firmowego CMS-a, na razie
projekt leży i się kurzy ale miałem już działającą płytke z xfce4.

Warto podkreślić, że skrypty oryginalnie próbują ładować moduły i robić
inne cuda do widoczności dysków, część tego robi udev, dlatego warto te
skrypty przejrzeć i pohaszować co zbędne.

> Co o tym sadzicie?

Rób! Wstaw logo boćka i promuj ;) swoją drogą jakby zostało ci trochę
wolnych cykli cpu to możesz wygenerować jakieś live dla PLD.

--
Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl>