Re: live-cd z PLD

Bart. uzi18 w o2.pl
Pią, 20 Cze 2008, 00:10:52 CEST

Dnia 19 czerwca 2008 0:49 Witek Firlej <witek.firlej w gmail.com> napisał(a):
> CO do pomysłu :) Jak najbardizej za... dorzuć coś do projektowania
> obwosów drukowanych - moze wreszcie przekabacę kuzyna, zeby zostawił
> bascoma i protela :) i spokojnie sprzedawał swoją pracę ;)

Nie wiem jak w wine 1.0 ale bascom avr i protel 97(?) mi dzialaja.
Chociaz i tak wole eagle ostatnio nawet chcialem cos zrobic w kicad ale to zbyt
toporne (tylko linie prostopadle) chociaz prawie calkowicie po polsku narzedzie.

Tak to moze byc typowo elektroniczny mix.(ostatnio dosc popularne okreslenie :D)

Pozdrawiam.
Bartłomiej Zimoń