[AC] Jaki sprzęt wybrać?

Marcin Sapeta marcin w palesnica.com
Czw, 19 Cze 2008, 14:27:18 CEST

Witam serdecznie.

Proszę o podpowiedź w sprawie sprzętu, mianowicie chcę złożyć stację
roboczą (koszty do 3000 zł) na PLD AC, wymagania: 2 monitory LCD, duży
dysk 160 GB, min. 1GB RAM, szybki procesor - może 2-rdzeniowy. Dlaczego
takie wymagania? Muszę mieć niestety instalację pewnego "niezbyt"
popularnego systemu X... z dość wymagającymi aplikacjami, a nie chcę
rezygnować z najlepszego systemu - czytaj PLD :) - więc pewnie vmware,
ale pytanie czy dwa monitory obsłuży albo osobna partycja.

Czy ma ktoś sprawdzoną konfigurację?

<'///><
Marcin Sapeta