[AC] Jaki sprzęt wybrać?

grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Czw, 19 Cze 2008, 15:00:43 CEST

Marcin Sapeta wrote:
> Szalone obliczenia nie, ale średnio szalone już tak :) Czy Centrino albo
> AMD w tej konfiguracji też zadziałają?

Jeśli nie Core2Duo to właśnie AMD bym proponował, na pewno będzie
wydajniejsze niż DualCore.
Ja mam X2 athlona i do vmware nadaję się idealnie nawet vista jako tako
smiga ;)
> Duży w porównaniu do tego co mam obecnie ;) Nie będę się rozpędzał w
> wyborze pojemności. Czy SATA?

A takie małe jeszcze można dostać? Pewnie za 20zł więcej będzie 300GB ;)
Pewnie że SATA, obsługa taka sama jak IDE a kabelki niezawodne i małe ;)
> Hmmm, prostego sposobu na pracę na dwóch monitorach z vmware-em nie ma?

Hmm w kartach nvidii są nawet graficzne konfiguratory, ale nie używałem
tego nigdy i nie wiem jak to działa :/

Gzohop:
Grzesiek Pycia
EMAIL: gzohop w gmail.com