Re: [AC] Jaki sprzęt wybrać?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 19 Cze 2008, 14:59:56 CEST

On Thu, 19 Jun 2008, Marcin Sapeta wrote:

> Pozostanę przy pierwszej zaproponowanej cenie ;) Czy modele dowolne? Czy
> są ulubione do pracy z PLD ;)

Każdy kupuje co lubi :) Ważne żeby przynajmniej jeden miał DVI, chyba że się
będziesz bawił w przejściówki (IMHO bez sensu). No i w sumie dobrze żeby
były identyczne, bo wtedy jak sobie zrobisz duuży desktop to będzie to w miarę
wyglądało ;)

> Szalone obliczenia nie, ale średnio szalone już tak :) Czy Centrino albo
> AMD w tej konfiguracji też zadziałają?

Procesory teraz naprawdę mają spory nadmiar mocy nad potrzeby użytkowników.
Ja jeszcze się nie spotkałem by przy typowym zastosowaniu najsłabszy dualcore 2GHz
był zbyt słaby...

> Duży w porównaniu do tego co mam obecnie ;) Nie będę się rozpędzał w
> wyborze pojemności. Czy SATA?

Oczywiście SATA, PATA jest już mocno w odwodzie i często na płytach jest już
tylko jedno złącze ATA - do podłączenia CDROMu (też niepotrzebne, bo CDROMy
się kupuje na SATA).

> Hmmm, prostego sposobu na pracę na dwóch monitorach z vmware-em nie ma?

Jak już jest w następnej odpowiedzi, ponoć twinview pod nVidią jest banalny.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"