Re: [AC] Jaki sprzęt wybrać?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 19 Cze 2008, 15:51:38 CEST

On Thu, 19 Jun 2008, Bartlomiej B. wrote:

> Ale nie ma źródeł. Sterowniki NVidii OIMW cały czas nie są wolnym ani
> otwartym oprogramowaniem.

No nie są, ale ja już stary jestem i nie chce mi się walczyć dla samej
zasady, wolę działający system :)

> I ta dobra obsługa też jest dyskusyjna -- na komputerze z kartą nVidii
> i ichniejszymi sterownikami, PLD Th, IceWM, przełączanie Alt+TABem okienek
> powoduje po jakimś czasie całkowity zwis (tzn. pewnie tylko Xów, ale nie
> chce mi się włączać sshd tylko po to, żeby to sprawdzić). 100% powtarzalne,

Równie dobrze może to być walnięta karta graficzna...
Mi w każdym razie nic takiego się nie zdarzyło, a już na kilku komputerach
ostro działam na nvidii w najprzeróżniejszych konfiguracjach. Na swojej
głównej maszynie pracuję non stop - rebooty są tylko przy padach zasilania :)

W każdym razie jeśli ktoś chce pograć (choćby w WOW), to używając nvidii
przynajmniej ma jeden problem z głowy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"