Re: live-cd z PLD

Bart. uzi18 w o2.pl
Pią, 20 Cze 2008, 00:19:08 CEST

Dnia 19 czerwca 2008 1:01 Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl> napisał(a):
> a po co xfs na live-cd?

mowa o xorg-app-xfs

> ?Takie livecd jest średnio wygodne do codziennego korzystania, czas
> ładowania z płyty i dekompresji trochę zajmuje czasu zanim program się
> uruchomi. Ja coś takiego robiłem pod demo firmowego CMS-a, na razie
> projekt leży i się kurzy ale miałem już działającą płytke z xfce4.
>
> Warto podkreślić, że skrypty oryginalnie próbują ładować moduły i robić
> inne cuda do widoczności dysków, część tego robi udev, dlatego warto te
> skrypty przejrzeć i pohaszować co zbędne.

Nie wiem jak to aktualnie wyglada ale te skrypty korzystaja teraz z squashfs.
Podobno dziala to naprawde szybko.
Do tego mozna programy zrobic modulowo, a te moduly mozna ladowac w locie podczas dzialania live cd.
I tu sie moze przydac jakis sensowny instalator na dysk.

> Rób! Wstaw logo boćka i promuj ;) swoją drogą jakby zostało ci trochę
> wolnych cykli cpu to możesz wygenerować jakieś live dla PLD.

Wlasnie dokladnie taki jest zamiar :)
Cykli jest w brud, problem tylko z miejscem na dysku ;D

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń