live-cd z PLD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 21 Cze 2008, 19:53:06 CEST

Dnia 2008-06-18, śro o godzinie 23:49 +0200, Paweł Kwiatkowski pisze:

> Ten cudak robi ci live-cd z czegokolwiek co podasz jako katalog, nawet z
> Twojego desktopu, to świetna zabawka. Z doświadczenia zalecam robienie
> na bazie Th. Konfigurujesz w chroocie dokładnie tak jak zwyczajną
> instalację. Z resztą sprawdź a nie pytaj ;)
>
> Sam x.org nie wymaga w ogóle pliku konfiguracji więc wstanie jeśli
> będzie miał wszystkie komponenty (pakiety + sterowniki).

Bajka !!!!

Po 2 godzinach zabawy, testów itd....
Mam LiveCD z gnome, firefoxem, openoffice, gg2, skype i rozymi
dodatakami ktore lubie.
Co prawda  ma 480M ale co tam.
kiedys pobawie sie zeby tyle nie ważyło.

xorg nie wstaje sam na VirtualBoxie.

moze jakis automagiczny skrypt do konfiguracji xow znacie ???

TiweK