ProLiant ML570 i PLD

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Wto, 24 Cze 2008, 16:08:29 CEST

Dnia wtorek 24 czerwca 2008, Michal 'lipek' Lipka napisał:
> ja sprawę wyciszenia rozwiązałem "na chama" odłączając po prostu dwa
> wiatraki. i tak się to to nie grzeje a jest sporo ciszej (inna sprawa że
> mam duzo starszy model)

DL580 na to nie pozwoli - narobi alarmów administracyjnych, a po pięciu
minutach zastosuje "emergency shutdown" i tyle go widzieli. Podejrzewam, że
ML570 zachowa się tak samo, podobny stopień automatyzacji. Może gdzieś się to
da zmienić, ale nie szukałem, słuchawki Sennheiser TR140 wystarczają do
komfortowej pracy przy tym pudle.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl