ProLiant ML570 i PLD

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Śro, 25 Cze 2008, 20:37:01 CEST

Dnia Tuesday 17 of June 2008, Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz napisał:

> Mam DL580 (technicznie prawie to samo, tylko 4U), wszystko jest obsługiwane
> na kernelowych sterownikach, bez żadnych od producenta, działa stabilnie -
> włącznie z hotplugiem wszystkiego, co hotplugować można. RAM do tego jest
Włącznie z RAM i procesorami?

Sprzęt właśnie dotarł i mam takie pytania:
1. Czy da się go zmusić do działania na jednym zasilaczu? Teraz się wyłącza
jak mu się zostawi tylko jeden zasilacz i przy próbie wstania chce mieć co
najmniej 2. Ja rozumiem że mu brakuje prądu, ale zastanawia mnie czy jakby mu
wyłączyć 3 procesory i/lub 4 dyski to by pociągnął na jednym zasilaczu.
Chodzi o to że mam prąd z dwóch źródeł i fajnie by było żeby w przypadku
awarii jednego bez problemu się przełączał na drugie (kosztem zmniejszenia
mocy obliczeniowej).
2. Jak to jest z RAMem w okolicach 4GB? Top i procinfo wyświetlają 3712 MB
mimo że jest 4096MB (tak wyświetla BIOS).
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny