Re: kernel-2.6.25.9-2 i problem z godziną i ogonkami w konsoli.

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 26 Cze 2008, 17:00:44 CEST

On Thu, 26 Jun 2008, Przemysław Zając wrote:

> Wczoraj uaktualniłem dwie maszyny do th-main (praktycznie sam kernel) i na obu
> zaobserwowałem że godzina przeskoczyła o dwie godziny do przodu.
> Jeszcze wczoraj na 2.6.22 wszystko było dobrze a teraz jak zmienię sobie
> godzinę włączę windę to na PLD z powrotem czas jest 2 godziny w przód
> w /etc/sysconfig/clock mam
> UTC=false
> ARC=false
> SRM=false

Zobacz czy masz /dev/rtc - jego obecność zależy m.in. od obecności w kernelu
obsługi RTC... Bez /dev/rtc localtime jest ustawiane nieprawidłowo - sam z
tym długo walczyłem, w końcu udało mi się to namierzyć po zmasakrowaniu
skryptów startowych :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"