kernel-2.6.25.9-2 i problem z godziną i ogonkami w konsoli.

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Czw, 26 Cze 2008, 18:54:32 CEST

Witam.
Wczoraj uaktualniłem dwie maszyny do th-main (praktycznie sam kernel) i na obu
zaobserwowałem że godzina przeskoczyła o dwie godziny do przodu.
Jeszcze wczoraj na 2.6.22 wszystko było dobrze a teraz jak zmienię sobie
godzinę włączę windę to na PLD z powrotem czas jest 2 godziny w przód
w /etc/sysconfig/clock mam
UTC=false
ARC=false
SRM=false

tzdate przeinstalowałem i cały czas to samo.

No i na jednej maszynie (i kumpel też się żalił) jak startuje system w ttyX są
ogonki ale jak włączą się X'y i przejdę na konsolę to tam wszystkie polskie
ogonki zmieniają się na krzaki i nie widać zachęty jak zjedzie na dół tak jak
bym monitor miał za krótki ;)

Wie ktoś może jak to rozwiązać?

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org