kernel-2.6.25.9-2 i problem z godziną i ogonkami w konsoli.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 26 Cze 2008, 23:50:27 CEST

Dnia czwartek, 26 czerwca 2008, Przemysław Zając napisał:
[...]
> Dzięki bardzo :)
> Zrobiłem może niezbyt ładnie ale skutecznie czyli tworzy mi linka
> symbolicznego podczas wywołania rc.sysinit i śmiga.
> Nie mam pojęcia jak to ładniej zrobić, może ktoś ma jakiś pomysł?

A udev nie tworzy ci linków? Odpowiednie regułki są (powinny być)
w /etc/udev.d/rules.d/50-udev-default.rules (linie 136-7):

KERNEL=="rtc|rtc0",           MODE="0644"
KERNEL=="rtc0",                       SYMLINK+="rtc"