kernel-2.6.25.9-2 i problem z godziną i ogonkami w konsoli.

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Pią, 27 Cze 2008, 00:00:50 CEST

Thursday 26 of June 2008 23:50:27 Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia czwartek, 26 czerwca 2008, Przemysław Zając napisał:
> [...]
>
> A udev nie tworzy ci linków? Odpowiednie regułki są (powinny być)
> w /etc/udev.d/rules.d/50-udev-default.rules (linie 136-7):
>
> KERNEL=="rtc|rtc0",           MODE="0644"
> KERNEL=="rtc0",                       SYMLINK+="rtc"

Faktycznie :( mój błąd teraz sobie przypominam kiedyś przystarcie systemu
wyskakiwał mi błąd że nie może zrobić tego linka bo plik istnieje (/dev/rtc)
więc zmieniłem linijkę z
KERNEL=="rtc0",                       SYMLINK+="rtc"
na
KERNEL=="rtc",                       SYMLINK+="rtc"
wtedy error przy udevie nie wyskakiwał i na śmierć o tym zapomniałem :(
Dzięki bardzo jeszcze raz za naprowadzenie.

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838