pierwsze wrazenia z kde-4.0.83...

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 27 Cze 2008, 11:33:45 CEST

Dnia piątek 27 czerwiec 2008, Paweł Sikora napisał:
> zaciekawiony swiatowa euforia zbudowalem sobie wczoraj
> troche paczek i zapodalem 4.1-beta2, ale sie niestety zawiodlem.

fraza 'beta' w nazwie sprzyja takim odczuciom.

> nie wiem jakie to ma wymagania sprzetowe, ale mam wrazenie,
> ze 1GB ramu, 2GHz athlon64 z 1MB cache i radeon sapphire X550
> to stanowczo za malo :/ odnioslem wrazenie ze wszystko dzieje
> sie z duzym opoznieniem, mimo iz nic nie pilem. w ustawieniach
> dekstopu wlaczone uzywanie opengl via fglrx (bez dodatkowych
> efektow) i zmula wieksza od tego co prezentowala vista.
> niby top pokazuje tylko 6% cpu na plasmoidzie i 4% na czyms
> tam jeszcze a responsywnosc i malowanie irytujace.
> po wlaczeniu dodatkowych efektow specjalnych na ekranie
> jest jeszcze ladniej tylko wolniej ;)

Na pewno masz akcelerację włączoną ?

$ glxinfo | grep rendering
direct rendering: Yes

?

> [...]
zieff :)

> reasumujac...
>
> gui lukrecja, piekny kfiatuszek na tapete, sporo
> irytujacych niedociagniec, ale jak mam do tego
> kupowac quad-core i kanapke kart graficznych,
> to dziekuje postoje.
ładnie jest to dopracowane na openSuSE, czy Fedora9 :) U nas też będzie.

Cierpliwości.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl