Re: Upgrade AC->Titanium niemożliwy?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 3 Mar 2008, 15:27:23 CET

On Mon, 3 Mar 2008, Krystian Tyczyński wrote:

> Wlasnie z db sa ostatnio problemy.
> Sproboj doinstalowac lzma, a pozniej db z --nodeps. Na koncu upgrade
> zeby sprawdzic czy sie wszystko zgadza ...

Mi to jednak wygląda na problem rpm... I boję się że wrzucenie na siłę db4.5
nic mi nie pomoże a jedynie rozpirzy system w drobny mak :-/

Tak w ogóle, to w którymś PLD istnieje X11 nowsze od 7.0?
Miotam się wte i wewte i zamiast się cieszyć z PLD, to coraz bliższy jestem
rozważenia czegoś innego - za co się nie chwycę, to działa wszędzie tylko
nie w PLD :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"