Re: Upgrade AC->Titanium niemożliwy?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 3 Mar 2008, 16:10:15 CET

On Mon, 3 Mar 2008, Marcin Krol wrote:

> Hm. Juz jakis czas nie przerabialem Ac na Ti, ale sprawdze czy tez tak mam.

OK, będę zobowiązany...

> Oczywiscie. Instalacja od zera nie wchodzu u Ciebie w rachube? Przy
> upgrade gdzie sa roznice w rpm i db _zawsze_ beda pewne problemy, acz
> nie sa one nie do przejscia.

Właśnie nie bardzo mam jak zrobić system od zera - przede wszystkim brak
czasu, tym bardziej że nigdy tego nie robiłem i nie mam pojęcia jak to
zrobić :( Zresztą na tej liście cały czas są maile o tym jakie problemy
sprawia instalacja "od zera", niekończące się listy konfliktów itp - na tyle
zniechęcające że w ogóle nie brałem pod uwagę takiej opcji. Pomyślę nad tym,
albo po prostu sięgnę po coś gotowego - potrzebuję po prostu dystrybucji
z X11 w wersji co najmniej 7.0.

Dotąd po prostu zawsze instalowałem nowszą wersję PLD przez upgrade starszej
- i stąd moje zaskoczenie, bo rpm i poldek plują zupełnie abstrakcyjnymi
błędami :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"