Upgrade AC->Titanium niemożliwy?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Pon, 3 Mar 2008, 18:23:27 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Jacek Osiecki i powiedziała :
> Dotąd po prostu zawsze instalowałem nowszą wersję PLD przez upgrade
> starszej
> - i stąd moje zaskoczenie, bo rpm i poldek plują zupełnie abstrakcyjnymi
> błędami :)
To jest do przeskoczenia, tylko trzeba się zdecydować... Pierwsze, co
może się przydać to db-verify z odpowiedniej nowoinstalowanej paczki
db4.X-utils, więc upgrade db trzeba zacząć od tej paczki.
W razie czego :
# cd /var/lib/rpm
# db_verify *
# rpm --rebuilddb
W ten sposób niejednokrotnie w mojej obecności AC stało się TH... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski