Konsola ISO2/UTF-8 - jak to ugryźć?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pon, 3 Mar 2008, 19:33:45 CET

Bohdan R. Rau wrote:

> Nie - musi być konsola.
>
> ethanak

tylko glosno mysle (nie testowalem),

ale mingetty ma opcje

        --login-program=<program>
               Use <program> instead of default login application.

moze wystarczy zmodyfikowac /etc/inittab zeby odpalal np. zsh zamiast
basha, a w plikach startowych .rc powloki zsh ustawic odpowiednie locale
  i typ klawiatury tak zeby byly ustawiane przy starcie tej powloki?

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-