Upgrade AC->Titanium niemożliwy?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 3 Mar 2008, 21:10:31 CET

On Mon, 03 March 2008 20:14:13 +0100, Bohdan R. Rau wrote:

> Chcesz przez to powiedzieć że w Th wszystko działa? Bo ja odnoszę
> wrażenie że nie :(

Odkąd pamiętam zawsze mi coś nie działało. W Ra mi nie działało,
w Ac mi nie działo, w Th też miewałem problemy... Sądząc po tym,
co piszą użytkownicy innych dystrybucji, to w tych innych distro
jest podobnie -- bywają kłopoty, mniejsze lub większe. Normalka.

Ten wątek pokazuje, że powyższe dotyczy również Ti. I tyle.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl          Dzisiaj przyjdą do mnie koledzy z kalkulatorami...