PLD na karcie CF

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 3 Mar 2008, 23:02:02 CET

On Mon, Mar 03, 2008 at 10:48:25PM +0100, marteen wrote:
> Witam
>
> Zastanawiam sie czy w celu ograniczenia poboru pradu przez serwerek w domu jest sens robic cos takiego:
>
> PLD AC zainstalowane na karcie CF 1GB
czemu nie? o ile się zmieścisz...

> dane trzymane na softraidzie (2 dyski ATA w mirrorze)??
hm... jak na moje to taniej wyjdzie (w utrzymaniu) jeden dysk. A drugi
ew włączać na noc w celu backupa ;)

> czy majac 256 ramu w komputerze bedzie mi potrzebny swap (jesli tak to czy moze byc na karcie CF)?? zakladam ze poza samba nic wiecej na tym komputrzez nie bedzie chodzic a logi bede trzymal w tmpfsie. Dodatkowo serwerek spiety z upsem za pomoca kabla rs232+program sterujacy do upsa.

swap - to zależy co tam będziesz mieć uruchomione ;)
obawiam się że moze być na styk.
Czy może być na cf-ie.. cóż.. teoretycznie tak. praktycznie - nie
polecam. Bezpieczniej wyjdzie zainwestować w więcej ram.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator