Upgrade AC->Titanium niemożliwy?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 3 Mar 2008, 23:15:14 CET

On Mon, 03 March 2008 22:40:52 +0100, Kamil Dziedzic wrote:

> To ktoś inny przejmie stery.

> Zresztą zupełnie nie rozumiem po co ta pusta gadka... Chce to robi. Nawet
> jakby miało umrzeć za dwa dni to co Ci do tego?

Nic. Lista pld-users-pl, użytkownicy rozmawiają o różnych liniach PLD.
Jeden używa Th, inny Ti, "każda pliszka swój ognonek chwali"...
W usenecie i na listach to nic nowego. Nie uczyła mama KF używać?

> No chyba, żeś taki zazdrosny, że on ma a Ty nie...

Słabe.

> ale to wiesz zamiast jak typowy polak życzyć swojemu sąsiadowi 7 nieszczęść
> to sam sobie możesz zrobić... ale nie lepiej zbluzgać, mniej roboty.

K ł a m i e s z .  No chyba, że potrafisz wskazać cytat,
w którym bluzgam autora Ti. To po pierwsze.

Po drugie: nie rozumiem po co przenosić środek cieżkości
rozmowy z kawałka PLD (czyli Ti) na autora tegoż kawałka?
Widzę, że personalne zaczepki najwyraźniej Cię kręcą:
wiesz czego komu zazdroszczę i czego komu życzę
(wot, psychoanalityk z magla) i kłamiesz o bluzganiu...
Wybacz, ale w ten sposób możesz sobie porozmawiać
z kolegami w bramie, a nie ze mną. Plonk warning.

> A tak w ogóle to nie przesądzałbym o przyszłości Ti bo o ile teraz to jest coś
> z boku o tyle kiedyś może to się stać samodzielnym forkiem, który prześcignie
> swojego mistrza;)

To prawda. Tak też może być.

> Jak już chcesz się tak bardzo przekomarzać

Nie, nie chcę. Subskrybuję listę  d y s k u s y j n ą .  Tylko tyle i aż tyle.

> - on przynajmniej coś robi.

Robi publicznie, więc ryzykuje, że ludzie będą o Jego pracy
publicznie gadać. Gadać głupio, nie głupio, neutralnie, różnie.
I wyglada na to, że dzielnie to znosi. W kazdym razie nie sądzę,
żeby potrzebował adwokacenia na poziomie piaskownicy, więc się
tak nie unoś. Świat jest pełen ludzi, którzy myślą inaczej niż Ty.
Może nawet głupiej niż Ty. Może ja myślę głupiej niż. To mozliwe.
Ale nic na to nie poradzisz, więc się naucz z tym żyć. :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                       Ja nie myślę... Ja kompiluję...