Czy nasz xulrunner jest "nieteges"?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 4 Mar 2008, 08:29:12 CET

Witam,

Czy z xulrunnerem w AC coś jest nie tak?
W ogóle nie jestem w stanie zmusić go do współpracy...

Przy odpaleniu przykładowych aplikacji które na innych systemach chodzą bez
problemu... nie dzieje się nic. Nie odpala się okno przeglądarki, nie ma
komunikatów błędów - ot tak, jakbym napisał sobie "sync" :)

Próbowałem strace, ale nie ma tam nic konkretnego - ot po prostu wczytuje
biblioteki, szuka plików, tworzy katalog ze swoim .rc - i kończy pracę.

Czy coś robię nie tak? Może xulrunner do prawidłowej pracy wymaga czegoś
oprócz mozilla-firefox?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"