[OT] Sprzętowy kontroler RAID

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 4 Mar 2008, 09:12:15 CET

Cześć,

zapytanie mam o sprzętowy kontroler RAID do serwera. Aktualnie SATA, opcja SAS
nie zaszkodzi na zaś, ale nie jest krytyczna.

To co mnie interesuje to oczywiście bezproblemowa praca z PLD, RAID1
najchętniej kompletnie przeźroczysty dla systemu (widziany jako jeden dysk),
PCI-E. Budżet ~1k.

Czy możecie coś polecić? Będę wdzięczny.

Moje wstępne przeszukiwania pokazują serię 3WARE 9650SE aczkolwiek nie mam
żadnego doświadczenia więc nie potrafię powiedzieć czy jest ok i czy będzie
działać tak jak bym chciał.

Pozdrawiam i TIA

Marcin