[Th-test] openoffice.org działa... inaczej ( właściwie wcale nie działa )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 4 Mar 2008, 22:49:52 CET

Dnia wtorek, 4 marca 2008, Mieszko Kaczmarczyk napisał:

> Skąd wziełes pakiety?  Ja zawsze zasysam z oo.pl i działa OK

Jak to skąd? Z naszego CVS-a, z th-test (o czym zresztą jest w tytule). Ja
też mam zainstalowane OOo z ux.pl, ale poza tym mam ochotę testować pakiety
dla PLD, bo tak rozumiem support dla naszych developerów od osoby, która
sama nie ma czasu na własnoręczne grzebanie w kodzie :-)