Upgrade AC->Titanium niemożliwy?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 4 Mar 2008, 22:56:48 CET

On Tue, 04 March 2008 21:02:24 +0100, Bartłomiej Zimoń wrote:

> W zasadzie to chyba jest i w tym sporo racji :)
> Dziala na tyle na ile user systemowi pozwala :D

Bardzo mi się podoba kierunek, w którym zmierza ten wątek.
Jeszcze trochę i "odkryjemy", że sugerowanie, że Th jest
nieużywalne (zwłaszcza przez ludzi, którzy nigdy go nie
instalowali), ma tyle samo sensu, co udawanie, że Ti
goli, pierdoli, usuwa ciążę... Otóż, uwaga, nie usuwa! :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl    Dobry system to taki, który nie jest opisywany za