[AC] OpenOffice 2.1.0 i polskie znaki w nazwach tworzonych plików katalogów

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 5 Mar 2008, 09:20:52 CET

Dnia pią 1. czerwca 2007 10:02, Łukasz Maśko napisał:
> Właśnie zauważyłem, że OOo w jakiś dziwny sposób traktuje polskie znaki w
> nazwach zapisywanych plików. Próbuję nagrać plik w katalogu "współpraca".
> Zamiast grzecznie utworzyć w nim plik o tej nazwie, tworzony jest nowy
> podkatalog o nazwie "wsp%F3%B3praca" - czyli ewidentnie UTF8, chociaż go
> nie wykorzystuję. Podobnie przy zapisywaniu plików z polskimi literami w
> nazwach - też są one kodowane jako UTF8.
>
> Czy można to jakoś wyłączyć? Używam openoffice.org-*-2.1.0-0.ooe680_m6.4

To ja spróbuję przypomnieć temat i spytać czy da się to jakoś rozwiązać?...
Bo u mnie teraz też własnie tak...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.