[Ac] OOorg i sprawdzanie pisowni

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 5 Mar 2008, 09:59:32 CET

No ja już nie wiem...
Próbuję uruchomić sprawdzanie pisowni w aktualnym OOorg z Ac, ale nic z tego.
Mam doinstalowany odpowiednie (jak mniemam) pakiety, czyli:
myspell-pl_PL-1.0.2-0.20070407.8.noarch
myspell-3.1-0.pre.5.i686
myspell-common-1.0.2-8.noarch
myspell-hyph-pl-1.0.2-0.20060726.8.noarch
myspell-thes-pl_PL-1.0.2-0.20061223.8.noarch
Jest jeszcze coś takiego:
hunspell-1.1.12-2.i686
(było w wymaganiach OOorg(core - bodajże))
Jeszcze dodam, że w firefoxie sprawdzanie pisowni działa.
A w OOorg za diabła nie.
Gdzieś doczytałem, że jeśli nie ma "ptaszka" na liście języków przy języku
polskim w wyborze języka w konfiguracji słowników, to znaczy to, że słownik
jest błędnie zainstalowany...
Ki czort?
Czegoś mi brak, czy czegoś nie wiem?
Złe locale?

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać. (Stanisław Jerzy Lec)