Problem z przekierowaniem portu do vmware!

Sławomir Kawała slwkk-maillists w alternatywa.net
Pią, 7 Mar 2008, 13:19:15 CET

Dnia Fri, 07 Mar 2008 12:02:10 +0100
Krystian Tyczyński <krystian w kolobrzeg.com.pl> napisal(a||e)s:

> Teraz lacze sie z WAN'u: telnet ip_zewn 80 no i mam Trying .. nie
> dziala. Z LAN'u wszystko smiga: telnet 192.168.0.55 80 laczy sie bez
> problemu.

a co mowi tcpdump na tym komputerze do ktorego probojesz sie laczyc,
kiedy robisz z WAN telnet ip_zewn 80?

> W czym moze byc problem?

hmm, moze w braku regulki typu:

iptables [...] -p tcp --sport 80 -j SNAT --to ip_zewn ?

ale to takie zgadywanie nie wiedzac jak wyglada:

ip addr show
ip route show
iptables -t nat -L -n
iptables -t filter -L -n