instalacja Ac przy pomocy ostatniego rescue

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 8 Mar 2008, 19:33:41 CET

Arkadiusz Patyk pisze:

> http://rescuecd.pld-linux.org/download/PLDRescueCD-2.94/
>
> użyj poldek-ac

uzyłem

efekt:
[root w rescue ~]# poldek-ac
skiptag S 2
skiptag S 2
skiptag S 2
skiptag S 2
skiptag S 2
skiptag S 2
skiptag S 2
17213 packages read
rpmdb: /var/lib/rpm/Packages: unsupported hash version: 9
error: cannot open Packages index using db3 - Invalid argument (22)
error: //var/lib/rpm: open rpm database failed
error: Load installed packages failed

to jakis błąd wykryłem :) ?

--
Z powazaniem