instalacja Ac przy pomocy ostatniego rescue

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Sob, 8 Mar 2008, 20:11:42 CET

Przemysław Backiel pisze:

> dobra
>
> i doszedłem do błędu, który miałem na 2.01 (przed chwilą)
> (kilka m-cy temu nie miałem żadnego problemu)

A może zaciągnij chroota z :
ftp://ftp.pld-linux.org/people/undefine/chroot

I zainstaluj na jego bazie - jak dla mnie to jest jedyny niezawodny
sposób instalacji, zwłaszcza w nowych serwerach - ostatnio miałem
takiego Fujitsu-Siemensa, na którym PLD Rescue nie rozpoznawało
kontrolera dysku, zabootowałem z System Rescue CD z jądrem 2.6.24 i za
pomocą tego chroota zainstalowałem system.
Sposób ten wykorzystuję też na serwerach dedykowanych w OVH, gdzie jest
możliwość startu z ichniego rescue linuxa - w ten sposób bezproblemowo
stawia się PLD :-)

Paweł