instalacja Ac przy pomocy ostatniego rescue

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Sob, 8 Mar 2008, 20:38:17 CET

Przemysław Backiel pisze:

> ale jakis opis, cokolwiek?
> co z tym zrobic?

Bootujesz dowolnego linuxa, który Ci wykryje dysk, dzielisz dysk na
partycje, formatujesz,

potem mkdir /dest

mount /dev/sda2 /dest
i w tym /dest podmontowujesz partycje jak tam sobie zaplanowałeś

Ściągasz tar.gz np:
ftp://ftp.pld-linux.org/people/undefine/chroot/ac/chroot-i686.tar.bz2

Rozpakowujesz do /dest

Kopiujesz /etc/resolv.conf do /dest/etc

chroot /dest bash

I już jesteś w swoim PLD, teraz musisz:

poldek --up
poldek

poldek>upgrade * (to opcjonalne :-)
poldek>install kernel
poldek>install rc-boot grub i co tam jeszcze chcesz

Dopisujesz swój moduł od dysku do /etc/sysconfig/geninitrd do PREMODS
mount /proc

geninitrd

Edytujesz /etc/sysconfig/rc-boot/*

rc-boot