squid i (e)poll

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 9 Mar 2008, 22:40:50 CET

Mniej wiecej Sun, Mar 09, 2008 at 10:37:27PM +0100, zainteresowany Przemysław Backiel rzekl:

> no ale 2.6 (które jest w Ac) ma epoll

No ale 2.4 (które jest w Ac) nie ma epoll

> zrobiłem sobie upgrejdzik a tutaj takie kuku

Kuku, to jakby ktoś zrobił upgrade na systemie z kernelem 2.4, a tu
squid już za diobła by nie chciał się odpalić, bo nie ma epoll.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%