AC: kernel-desktop i X11-driver-nvidia-desktop

Dariusz Knociński dknoto w next.com.pl
Pon, 10 Mar 2008, 18:41:13 CET

On Fri, 7 Mar 2008 09:34:49 +0000
Dariusz Knociński <dknoto w next.com.pl> wrote:

> Witam,
[ciach]
> [...]
> jądrem kernel-desktop-2.6.22.19_desktop-3 kompilowanym samodzielnie z włączoną
> opcją ReiserFS4. Przesiadka na to jądro też była podyktowana przymusem, jądro podstawowe
> z serii 2.6.16.51/60 zacina się przy wypalaniu płyt DVD, alsa w tym jądrze zrywa połączenie procesu z
> urządzeniem dźwiękowym, xmms przerywa odtwarzanie a klawiatura szaleje i generuje
> kilkaset znaków na sekundę. Moja maszyna to płyta Tyan z chipsetem nVidia MCP55
> i dwoma Opteronami dwurdzeniowymi, nagrywarka to Plextor PX-800A.

Sam sobie odpowiem. Zmiana kompilatora z 3.4.3 na 4.1.2 rozwiązało problem z kompilacją
sterownika X11 dla karty nVidia. Ale można to było zapisać w zależnościach w specu...
Dariusz Knociński