dnsmasq - nie lubi init-a ?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Pon, 10 Mar 2008, 22:04:33 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Arkadiusz Rdest i powiedziała :

> a w 4 linicje to co masz jak nie adres ipv6?
> ze ty nie uzywasz do wlasnych potrzeb, to nie oznacza ze system nie uzywa :)
Nie zależy mi na dyskusji ideologicznej, po prostu jeszcze nie zgłębiłem
 tematu IPv6, "TCP/IP Administracja sieci" mam w drugim wydaniu, gdzie
jest tylko o tym wzmianka na s. 29... Potrzebuję skonfigurować system,
aby dnsmasq wstawał z init-a. Czy naprawdę potrzeba tu budowy własnej
wersji jądra bez IPv6, czy tylko wystarczy te IPv6 jakoś w miarę
poprawnie ustawić ?

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski