Uszkodzona baza rpm

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Wto, 11 Mar 2008, 22:40:36 CET

Witam

Przy okazji upgrade AC -> Ti padła mi kilka razy baza rpm w taki sposób
że rebuild nie działało i w ogóle nie dało się nic zrobić na tej bazie
za pomocą rpm bo się zawieszał i nie odpowiadał (sprawdzałem na 3
wersjach rpm). Odzyskałem bazę w taki sposób ze skopiowałem same pliki:
__db.001
__db.002
__db.003
__db.004

a potem dałem rebuild, baza się odbudowała i były w niej wszystkie paczki

Raz w ten sposób mi rpm wywalił duzo błędów przy przebudowaniu i potem
baza była pusta wtedy skopiowałem resztę plików z katalogu bazy tylko w
wersji zanim uruchomiłem rebuild i potem jeszcze raz przebudowałem bazę
i tym razem wszystkie paczki się pojawiły.

Napisałem tez przydługawy post ;), bo o ile pamiętam było kilka wątków o
podobnych padach baz rpm i nie znalazło się wtedy rozwiązanie na
odzyskanie zawartości bazy. Może ktoś ma padniętą bazę i mógłby
potwierdzić ten sposób na odbudowanie :)

Pozdrawiam
gzehop