Th + nvidia + kde3 + compiz + suspend = zwis ekranu (?)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 13 Mar 2008, 15:14:13 CET

Nabrałem ponownie ochoty na "fajne" X-y. Zainstalowałem compiz z opłotkami
(zbudowane z CVS-a) i niby działa, ale nie przeżywa suspendu. Przy suspend
to RAM, po przebudzeniu mam tylko czarny ekran z kursorem, który - a i
owszem, rusza się - ale nie działa zupełnie klawiatura oraz zupełnie nic
(poza kursorem) się nie wyświetla. Hibernacji na dysk nie próbowałem, ale
nie spodziewam się niczego lepszego. Zresztą, już sam fakt kaszanienia się
X-ów przy usypianiu do pamięci jest dla mnie wystarczającym powodem, żeby
zrezygnować z compiza (pomimo tego, że wolałbym nie rezygnować).

Miałem już ten problem wcześniej z compizem w wersji 0.6.0, pomyślałem, że
nowa wersja może coś poprawi. No to zbudowałem z CVS-a 0.7.2 + wszystkie
opłotki (compizconfig, compizfusion itp.). I bez zmian.

Czy ktoś się spotkał z podobnym zachowaniem? Grafika to nVidia GF 440 Go na
sterownikach *nvidia-legacy2-96.43.05*, X-y i opłotki bieżące z Th+test,
compiz i opłotki, jak wspomniałem, świeżo skompilowane z CVS-a.