Re: TH: gdzie jest _działające_ TH?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 13 Mar 2008, 17:37:55 CET

On Thu, 13 Mar 2008, Marcin Krol wrote:

> 1. Co do brakow na ftp Th: indeksy poldka aktualne? z ktorego mirrora
> korzystasz, moze nie jest aktualny? noarch wlaczone?

Nie korzystam z poldka, bo mam słabą sieć i muszę robić sobie lokalny
mirror. A ftp pobieram po prostu z ftp.pld-linux.org - nie wiem z którego
mirrora się pobrało, ale sprawdziłem wszystkie ftpX.pld-linux.org na które
można się było zalogować... Nigdzie nie ma tego pakietu.

> 2. Jest jeszcze Titanium. Dostepne tez via CRI. Niebawem bedzie nowsze
> CRI i nowsze chrooty Th i Titanium (Ac juz nie bedzie).

W Titanium są dokładnie te same braki - nie ma xkeyboard-config,
xorg-font-font-alias, xorg-font-font-cursor-misc,
xorg-font-font-misc-misc-base.

Nowsze CRI nic mnie nie poratuje, bo brakuje podstawowych pakietów w TH i Ti :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"